اگر به دنبال یک شرکت طراح نمای مدرن هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات شرکت پارسا دیزاین می باشد. این مجموعه به عنوان بهترین شرکت طراح نمای مدرن و همچنین اجرای جذاب ترین انواع نمای کامپوزیت فعالیت می کند.

این مجموعه علاوه بر این به عنوان نمایندگی کامپوزیت آلوتک نیز فعالیت می کند.

نمای مدرن چیست

شرکت طراح نمای مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ نمای ساختمان های مدرن تمایل دارند که مواد ، رنگ ها و اشکال خاصی را در طرح های خود گنجانیده تا ظاهر مدرن را به ساختمان شما بیاورند.

آیا به دنبال نمای مدرن هستید تا جلوه ساختمان خود را در خیابان افزایش دهید؟ یا شاید دوست دارید بیرون ساختمان شما در نهایت با تغییر نمای قدیمی آن به مدرن ، مطابقت داشته باشد؟

یکی از نماهای مدرن که چندین سال است محبوبیت زیادی پیدا کرده است نمای کامپوزیت می باشد. طراحی و اجرای نمای کامپوزیت ساختمانهای مسکونی ، تجاری ، مغازه ای و … دارای مزایای زیادی از جمله قیمت مناسب ، نصب آسان و مواردی است که در ادامه معرفی می کنیم.

در طراحی مدرن ، از رنگ های خنثی یا خاکی ، مواد طبیعی استفاده می کنید و از هرگونه جزئیات غیر ضروری اجتناب می کنید. این سبک ریشه در طراحی و معماری آلمانی و اسکاندیناوی دارد. در طول نیمه اول قرن بیستم ، سبک طراحی مدرن محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرد. سرانجام ، به دو سبک تقسیم شد – سبکهای مدرن میانی و پست مدرن. سبک مدرن موضوع طراحی “فرم از عملکرد پیروی می کند” را متداول کرد. به عبارت ساده تر ، این سبک به استفاده از وسایل و دکوراسیونی اشاره می کند که یک هدف کاربردی را برآورده می کند. سبک مدرن بر ایجاد سادگی تمرکز می کند.

طراح نمای کامپوزیت

تفاوت نمای مدرن و کلاسیک

دانستن نحوه اتمام یک ساختمان جدید می تواند مشکل باشد ، زیرا سبک نمای انتخابی شما تأثیر زیادی بر ظاهر ساختمان شما خواهد داشت.

معماران این را می دانند و دائماً روشهای جدید و مبتکرانه ای را برای به دست آوردن انواع زیبایی شناسی ارائه می دهند ، اما به نظر می رسد کلاسیک و مدرن محبوب ترین گزینه هستند ، به همین دلیل ما امروز برخی از آنها را به شما نشان می دهیم! از رنگ های سفید صاف و مدرن تا روکش سنگی کلاسیک و رنگ های روشن این تفاوت ها را نشان می دهد.

نمای کلاسیک چگونه است؟

طراحی ساختمان های کلاسیک از دکوراسیون اروپایی قرن 18 و 19 الهام گرفته شده است. این یک سبک بی انتها است که نمونه ای از ظرافت و راحتی است. ساختمان کلاسیک برای کسانی که عاشق عتیقه جات ، آثار هنری کلاسیک ، تقارن و دیگر عناصر طراحی غنی از تاریخ هستند مناسب است.

اصطلاح “کلاسیک” مبهم است. از هیچ دوره یا دوره خاصی صحبت نمی کند.

اگر چیزی “کلاسیک” است ، پس از “سنت” می آید که انتقال رسوم یا عقاید در طول زمان است. به طور مشابه ، طراحی داخلی کلاسیک یک سبک طراحی داخلی داخلی است که از عناصر طراحی در قرن های 18 و 19 الهام گرفته است. در حالی که بسیاری از مردم کلاسیک را با خسته کننده و قابل پیش بینی ، با ورودی های خلاقانه ای که از بیش از دو قرن گرفته شده است ، می دانند ، اما سبک کلاسیک دکوراسیون ساختمان همیشه کسل کننده نیست. در حالی که ممکن است در یک ساختمان کلاسیک به مرکزیت یا عجیب و غریب بودن نرسید ، قوام و تقارن نقش مهمی در ایجاد یک سبک طراحی داخلی ایده آل کلاسیک برای زندگی ایفا می کند.

نمای مدرن چگونه است؟

اصطلاح “طراحی ساختمان مدرن” معمولاً به سبک معماری بسیار متمایز ساختمان اشاره دارد که از اوایل دهه 1900 تا 1950 ساخته شده است. معماری و طراحی معاصر به معنی “سبک لحظه” است. تعریف آن بسیار سخت تر است زیرا همیشه در حال تغییر است و تحت تأثیر سبک های قبلی قرار گرفته است.

در طراحی داخلی ، اصطلاح “مدرن” به معنای خاص تر از نحوه استفاده از آن در مکالمات معمولی است. سبک طراحی داخلی مدرن حرکتی بود که در ابتدای قرن بیستم تکامل یافت. بسیاری از افراد سبک طراحی مدرن را با سبک طراحی داخلی معاصر اشتباه می گیرند.

در حالی که سبک معاصر مربوط به اینجا و اکنون است ، سبک مدرن به دوران خاصی اشاره دارد.

نمای ساختمان مدرن در ایران

در ایران نیز مانند سایر کشور ها لازم است تا برای نصب ورق کامپوزیت از خدمات یک شرکت طراح نمای مدرن با سابقه استفاده شود تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

کامپوزیت ها محصولات مهندسی شده ای هستند که از دو ورق آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده اند.

کلمه نما (Façade) در اصل از کلمه ایتالیایی “facciata” گرفته شده است و به عنوان نمای خارجی یا تمام نمای بیرونی یک ساختمان تعریف شده است. این اصطلاح اغلب برای اشاره به نمای اصلی یا جلوی خانه استفاده می شود.

در کنار سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عوامل بیرونی آب و هوا که می تواند به سلامت ساختمان آسیب برساند مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره عمل می کند.

به همین دلیل ، انتخاب یک سیستم نما که در برابر این خطرات محافظت می کند بسیار مهم است ، در حالی که به دستیابی به مصرف کمتر انرژی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش راحتی برای ساکنان کمک می کند.

در ابنجا ، انواع مختلف نما یا دیوارهای بیرونی که در حال حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین ویژگی های هر یک از آنها را توضیح می دهیم.

بتن یکی از اجزای اصلی معماری مدرن است. استفاده از آجر و نمای شیشه ای مدرن که شامل دیوار پرده ، بدون قاب و عنکبوت است نیز قابل توجه است.

آلومینیوم یا کامپوزیت ، سنگهای طبیعی ، چوب و HPL مدرن از دیگر مصالحی هستند که معمولاً در طراحی نمای مدرن استفاده می شوند.

طراح نمای مدرن

یکی از مهمترین موارد در تعیین بهترین نمای ساختمان ، سرعت اجرای آن است زیرا افزایش میزان نصب نما در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. به عنوان مثال ، نمای کامپوزیت گزینه ای عالی برای افرادی است که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه نشان دهند.

در شهر ، ساختمانهای اداری و دولتی دارای نمای ترکیبی هستند.

همانطور که اشاره کردیم ، پانل های کامپوزیت آلومینیومی برای افرادی که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه نشان دهند گزینه مناسبی است.

نمای ساختمان کامپوزیت بر اساس استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیومی طراحی شده است که آخرین پوشش سطح بیرونی ساختمان خواهد بود. مزایای نمای کامپوزیت شامل وزن سبک ، تنوع رنگ بالا ، قابلیت شستشو ، مقاومت در برابر حرارت ، رطوبت و صدا می باشد.

اگر سطح این نمای زیبا کدر و کثیف باشد ، می توان نمای کامپوزیت را تمیز کرد و مانند روز اول براق کرد. اکثر ساختمانهای مدرن در حال حاضر با ورق های کامپوزیت آلومینیومی ساخته شده اند.

مزایای نمای کامپوزیت

  • سبکی نما
  • کاهش وزن ساختمان
  • ضد حریق
  • عایق کاری
  • تنوع رنگ و طرح بالا
  • عایق صدا
  • خواص ضد مغناطیسی
  • ماندگاری بالا
  • نصب آسان
  • قابل شستشو
  • مناسب برای همه اقلیم ها

معایب نمای کامپوزیت

  • کمی گرانتر از سایر مصالح
  • تغییر شکل سریع در برابر ضربه

کاربرد های کامپوزیت

  • مناسب برای نمای بیرونی ساختمانهای مسکونی ، اداری و تجاری
  • در دکوراسیون داخلی ساختمانها برای پوشش دیوارها و سقف خانه ها و محیط های تجاری استفاده می شود.
  • مناسب برای تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها و فروشگاه ها
  • دیوارهای تونل ها و پایانه ها
  • بدنه و نمای ماشین آلات صنعتی

روشهای اجرای کامپوزیت

  1. روش Hang
  2. روش فیکس
  3. روش H ، L

آشنایی با هزینه های نمای کامپوزیت

هزینه های نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت ، پروفیل برای استفاده از شاسی و هزینه نصب ورق کامپوزیت می باشد.

ویژگی های نمای مدرن

آیا به دنبال یک نمای خانه مدرن هستید تا حضور خانه خود را در خیابان خود تقویت کنید؟ یا شاید دوست دارید بیرون خانه تان در نهایت با تغییر نمای قدیمی خسته آن به چیزی مدرن، با داخل همخوانی داشته باشد؟

تغییر نمای یک خانه می تواند برای احساس کلی آن شگفت انگیز باشد حتی می تواند ارزش آن را در زمان فروش افزایش دهد. به نمای خانه های معاصر مورد علاقه ما نگاهی بیندازید و برای پروژه بزرگ بعدی خود الهام بگیرید.

نمای خانه های مدرن تک طبقه

اگر به دنبال ایجاد یک نمای خانه مدرن هستید، ارزش دارد که عوامل کلیدی مانند سبک معماری خانه، روکش آن (آجر، تخته هوا، یا یک متریال کامپوزیت ؟) و رنگ ها را در نظر داشته باشید.

در حالی که ساخت برخی خانه ها مربوط به دوره ویکتوریایی است، نمای آن به لطف ورودی دیواری شیشه ‌ای با کاشی‌ کاری صیقلی که تمام چهره خانه را مدرن می ‌کند، رونق معاصر یافته است.

با توجه به اینکه بسیاری از خانه‌های معاصر تحت تسلط درب‌های گاراژی هستند، این خانه از یک درب گاراژی شفاف به‌عنوان نقطه‌ای مورد علاقه، همراه با تابلوهای برجسته خانه در جلوی درب استفاده می ‌کند.

این خانه از سنگ‌های آهکی و نازک ‌کاری ‌های چوب سدر قرمز به ‌صورت تصادفی روی هم قرار گرفته است تا نمای خانه ‌ای فوق ‌العاده مدرن داشته باشد که همچنان احساس گرما و خانه‌ داری را حفظ می‌ کند.

نمای خانه های مدرن دو طبقه

نمای خانه‌ های معاصر دو طبقه دارای اشکال بیشتری نسبت به یک ساختمان یک طبقه است و خود را به پیکربندی‌های چشم نواز، بالکن‌های وسیع و پنجره‌های بزرگی که اجازه می ‌دهد نور به داخل نفوذ کند، می ‌سازد.

نمای مدرن ساده

تصور کنید در حال رانندگی هستید و با دیدن خانه زیبای جدید دوباره عاشق می شوید. برداشت اولیه مهم است، بنابراین درست کردن نمای خانه شما تضمین می کند که طراحی خانه جدید شما تأثیر واقعی و جذابیت خیابانی مطلق دارد.

از متریال متضاد گرفته تا خطوط براق، ایده‌های شگفت ‌انگیز نمای مدرن بسیاری برای طراحی خانه جدید وجود دارد. در اینجا چند ویژگی طراحی یک نمای مدرن ساده برای الهام بخشیدن به تحقیقات شما آورده شده است.

خطوط براق از ضروریات هر نمای مدرن است، به خصوص خطوط سقف صاف و خطوط عمودی قوی. در هر خیابانی قدم بزنید و بدون شک متوجه این ویژگی طراحی خواهید شد: هوشمند، ساده، مینیمالیستی و چشمگیر است.

این می تواند هر فضای بیرونی را به یک پناهگاه مدرن با جذابیت فوری تبدیل کند. طیف وسیعی از نمای خانه های مدرن زیبای شامل برخی از شیک ترین خطوط سقف تخت است که تا به حال دیده اید.

ظاهر مینیمالیستی اینجاست و در هیچ کجا بهتر از نمای خانه های مدرن انجام نمی شود. مینیمالیسم در بهترین حالت خود به سادگی است، به همین دلیل است که نماهای مدرنی را ارائه می دهد که در دو سطح وجود دارد: Starter و Enhanced. استارت تماماً درباره طرح‌های هوشمند و ساده است که سبک محدوده را منعکس می‌کند، در حالی که Enhance سبک محدوده انتخابی شما را با جزئیات اضافه‌ شده برای بهبود شخصیت خانه شما ارائه می‌ کند.

نکات و ترفندهای طراحی شگفت انگیز بیشتری را کشف کنید تا به شما در مسیر طراحی خانه جدیدی که برای همیشه دوستش خواهید داشت کمک کند.

خاکستری، سیاه، سفید، خنثی، خاکستری، دودی، تک رنگ… یک نمای مدرن ترکیبی از رنگ‌ها را در پالت رنگ بیرونی خود گنجانده است.

گزینه های نما را در هر دو گزینه روشن و تاریک ارائه می دهد و به صاحبان خانه تنوع و انعطاف زیادی در هنگام انتخاب طراحی بیرونی که به بهترین وجه متناسب با سبک آنها و منظره خیابان اطراف است، می دهد.

طراح نمای مدرن

نمای مدرن ساختمان ویلایی

آیا می دانید نمای مدرن ساختمان ویلایی چطور است؟ چه فاکتور هایی در ساخت یک نمای مدرن دخالت دارند؟

طراحی نمای مدرن یک ساختمان ویلایی بسیار بسته به سادگی، کارایی و همچنین زیست پذیری سازه می باشد.

با افزایش هزینه هایی که برای ساخت خانه در نظر گرفته شد، ساختمان های ویلایی مدرن جای خود را در بین سایر طراحی ها باز کردند. طراحی نمای مدرن چیست؟ چه موارد این نوع ساختمان ها را از دیگر سازه ها متمایز می کند؟

برای پاسخگویی به نیازها و استانداردهای زمانه، برخی از ویژگی های معماری مدرن چشمگیر شده و امروزه عملاً نمادی از این سبک ساخت و ساز هستند.

شایان ذکر است که بیشتر این ویژگی ها را می توان در چندین مکان دیگر و نه فقط در نماها اعمال کرد.

خطوط مستقیم

خطوط مستقیم یکی از بزرگترین ویژگی های نماهای مدرن است. آنها از سبک های قبلی، آراسته و پر از جزئیات، مانند باروک، جدا می شوند.

با وجود خطوط مستقیم و مشخص، پروژه ظرافت پیدا می کند، کاربردی تر و قابل دسترس تر می شود.

ورودی های نور

یکی از دغدغه های اصلی معماران مدرن اطمینان از ورود نور طبیعی به خانه ها و البته انعکاس آن در نمای خانه بود. این نیاز باعث می شود نماهای مدرن دارای پنجره ها و بازشوهای وسیعی باشند که معمولاً با شیشه پوشانده می شوند.

شاید متوجه شده باشید که نمای خانه های مدرن سقف قابل رویتی ندارند. این ویژگی معماری برای حفظ ظاهر تمیز نما مهم است.

اما پس از آن سقف کجا قرار دارد؟ هنوز آنجاست، در همان مکان. فقط توسط دیواری که در کنار دیوار اصلی بالا می رود پنهان شده است.

نمای مدرن تقریباً همیشه با استفاده از یک پالت رنگی خنثی مشخص می شود.

اما فریب نخورید که در اینجا فقط سایه های سفید، سیاه و خاکستری مناسب است. رنگ های دیگر نیز مورد استقبال قرار می گیرند، فقط در این مورد، کمتر می باشند.

طراح نمای مدرن

شیشه

شیشه عملا در نمای ساختمان های مدرن یکسان است. این برای بستن پنجره ها و درب های درب استفاده می شود. علاوه بر ارائه نور به داخل محل اقامت، شیشه همچنان ظرافت را به پروژه می دهد و این لمس تمیز در این نوع معماری بسیار معمول است.

فولاد

معماری متحول شده از فولاد یک ماده کاملاً جدید برای استانداردهای آن زمان که امروزه به طور فزاینده ای از نظر زیبایی شناسی استفاده می شود.

به طور کلی در ساختار خانه ها استفاده می شود، فولاد را می توان با نمایان شدن تیرها و ستون ها نمایان کرد و همچنین می تواند در هنگام استفاده به عنوان پوشش دیوار به عنصری برجسته تبدیل شود. برای این، یک انتخاب خوب فولاد کورتن است.

چوب

چوب ماده ای جاودانه است و به خوبی در بسیاری از سبک ها از جمله سبک مدرن قدم می زند. می توان از آن برای ایجاد تضاد در نما، به عنوان مثال، تشکیل پانل ها و بریزها استفاده کرد.

ترکیب مواد

در اغلب موارد، نمای های مدرن ترکیبی از مواد را برای تولید کنتراست و ایجاد حجم و بافت ها ایجاد می کنند. یک مثال خوب ترکیبی از سیمان چوب و سوزانده شده است که با هم آسایش، مدرنیته و پیچیدگی را اضافه می کند. ترکیبی از سنگ ها و شیشه نیز بسیار محبوب است.

خانه های دوبلکس به سرعت تبدیل به یک راه حل مسکونی ارزان قیمت برای طیف گسترده ای از شرایط زندگی شده اند.

این که آیا شما نیاز به فضای اضافی برای اعضای خانواده خود دارید، به دنبال ایجاد برخی از درآمد اجاره اضافی هستید، یا یک سرمایه گذار مشتاق، خانه دوبلکس می تواند پتانسیل خانه شما را دو برابر کند!

آماده ساخت یک نمای مدرن دوبلکس جدید هستید، اما مطمئن نیستید که کجا شروع کنید؟ از طریق فرآیند آسان چند مرحله ای که یکی از متخصصان ما می تواند با شما کار کنند تا یک راه حل برای رفع نیازهای شما را طراحی کند.

با طرح های چهار و پنج خوابه، این خانه های پر از نور دارای آشپزخانه و فضاهای ناهار خوری، اتاق ها ، اتاق مطالعه، اتاق خواب های بزرگ را می توانید در طبق دوم ایجاد کنید.

نمای مدرن دوبلکس

خانه های دوبلکس به سرعت تبدیل به یک راه حل مسکونی ارزان قیمت برای طیف گسترده ای از شرایط زندگی شده اند.

این که آیا شما نیاز به فضای اضافی برای اعضای خانواده خود دارید، به دنبال ایجاد برخی از درآمد اجاره اضافی هستید، یا یک سرمایه گذار مشتاق، خانه دوبلکس می تواند پتانسیل خانه شما را دو برابر کند!

آماده ساخت یک نمای مدرن دوبلکس جدید هستید، اما مطمئن نیستید که کجا شروع کنید؟ از طریق فرآیند آسان چند مرحله ای که یکی از متخصصان ما می تواند با شما کار کنند تا یک راه حل برای رفع نیازهای شما را طراحی کند.

با طرح های چهار و پنج خوابه، این خانه های پر از نور دارای آشپزخانه و فضاهای ناهار خوری، اتاق ها ، اتاق مطالعه، اتاق خواب های بزرگ را می توانید در طبق دوم ایجاد کنید.

علاوه بر این، نمای خانه می تواند نقش مهمی در تعیین ارزش ساختمان شما داشته باشد همچنین چشم انداز گسترده تری خواهید داشت.

چند تصمیم کلیدی وجود دارد که هنگام ایجاد نمای بیرونی شما باید در نظر بگیرید.

همانطور که با تمام فضای داخلی تمایل داریم به شدت بر روی بافت به عنوان یک عنصر طراحی کلیدی تکیه کنیم.

برای استفاده از خدمات بهترین شرکت طراح نمای مدرن با کارشناسان ما با شماره 09127044124 تماس بگیرید.